Enable JavaScript to run this app.
Weiter zum Inhalt
OpenTable-Logo
  1. Startseite
  2. Vereinigte Staaten
  3. Greater Boston
  4. Boston
  5. Chestnut Hill
Aquitaine - Chestnut Hill, Chestnut Hill, MA

Aquitaine - Chestnut Hill

4.4
4,4
2522 Bewertungen
Bis zu 30 USD
Französisch

Tisch reservieren

2 Personen
19:00
Heute 38 Mal reserviert
  • Gesund
  • Nachbarschafts-Restaurant
  • Besondere Anlässe
Das Aquitaine Bis bringt die Metropole Paris gemeinsam mit einem von Bostons Lieblingsbistros in die Vorstadt. Die saisonale Speisekarte von Chefkoch Seth Woods umfasst alle Klassiker und Traditionen des Aquitaine - Bar à Vin Bistrot im South End und bietet zusätzlich neue Rezepte, die eigens für den Standort in Newton kreiert wurden. Wir servieren Mittag- und Abendessen inklusive einem beliebten Brunch am Samstag und Sonntag.

Bestellung als Lieferung oder Takeaway

Zusätzliche Informationen

  • Restaurantart
    Zwanglos elegantes Restaurant
  • Preisklasse
    Bis zu 30 USD
  • Küchen
    Französisch, Bistro, Europäisch
  • Öffnungszeiten
    Brunch So 10:00 Uhr–15:00 Uhr Abendessen Täglich 17:00 Uhr–21:00 Uhr
  • Telefonnummer
    (617) 734-8400
  • Zahlungsmethoden
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Legere Geschäftskleidung
  • Küchenchef
    Seth Woods
  • Räume für private Veranstaltungen
    Our award-winning chef and knowledgeable staff will create your perfect event. Signature menu items as well as seasonal favorites will be complimented by uncompromising attention to detail.
  • Gebiet
    Chestnut Hill
  • Querstraße
    at Route 9
  • Parking details
    Pull in to the lot in front or back, self park and walk right in!
  • Public transit
    Green Line-Riverside-Chestnut Hill
  • Weitere Details
    Bar/Lounge, Bier, Cocktails, Geschlechtsneutrale Toilette, Glutenfreie Optionen, Komplette Bar, Lieferung nach Hause, Nebenräume, Nichtraucher, Rollstuhl-Zugang, Terrasse/Im Freien, Terrasse/Im Freien, Wein, Wochenendbrunch, zum Mitnehmen

Was 2.522 Gäste sagen

Bewertungen insgesamt

Bewertungen können nur von Gästen gemacht werden, die in diesem Restaurant gegessen haben.

4.4
4,4 basierend auf den neuesten Bewertungen
  • 4,5Essen
  • 4,4Service
  • 4,7Ambiente
  • 4,1Preis-Leistung

LärmGemäßigt

2.522 Bewertungen
  1. Wesley

    Greater Boston

    1 Bewertung

    5.0

    1 Bewertung

    Vor 1 Tag besucht

    1. Gesamt 5
    2. Essen 5
    3. Service 5
    4. Ambiente 5
    My guests were overwhelmingly pleased. I have never had a bad or mediocre meal there.

    War diese Bewertung hilfreich?

  2. Thomas Oboe

    Greater Boston

    50 Bewertungen

    VIP
    5.0

    50 Bewertungen

    Vor 3 Tagen besucht

    1. Gesamt 5
    2. Essen 5
    3. Service 5
    4. Ambiente 5
    Great service and excellent martinis! Nice manager too who stopped by to make we are happy!

    War diese Bewertung hilfreich?

  3. Joseph

    Greater Boston

    73 Bewertungen

    VIP
    4.0

    73 Bewertungen

    Vor 4 Tagen besucht

    1. Gesamt 4
    2. Essen 5
    3. Service 4
    4. Ambiente 3
    Good food. Midweek quiet. Nice for friendly conversation.

    War diese Bewertung hilfreich?

  4. Dan

    Greater Boston

    32 Bewertungen

    VIP
    1.0

    32 Bewertungen

    Besucht am 11. November 2024

    1. Gesamt 1
    2. Essen 1
    3. Service 1
    4. Ambiente 3
    If I could give zero stars I would. This was the worst dining experience at a supposedly good restaurant we had ever had Everything about our time there was HORRIBLE. Bad food Horrible service Inept management It was so bad my wife never ate anything and I had to make her an omelet when we got back home So the night: Ordered a bottle of wine. Waiter poured glasses and then took the bottle back to the bar and recorked it. Finally came back and put the corked bottle on the table (?????) Salad was inedible as the dressing was way over salted Likewise the risotto was also way too salty The filet ordered medium arrived well done. Was sent back and told "5 minutes" - 20 minutes later a filet finally arrived and it was rare. We alerted our waiter who said "It's not my fault" Are you serious? Asked for manager who comes over and starts the apologizing. We are done and just want to leave. We say we are going to drink our wine and leave. 5 minutes later manager comes back with 2 of the wait staff and basically tells them to apologize. Is this kindergarten? The last thing we wanted at that point was forced insincere apologies. And it gets worse. When confronted by saying "It's not my fault" the waiter doubled down and said "I didn't say that!" We got up and just walked out. We will never be back

    War diese Bewertung hilfreich?

  5. Alex

    Greater Boston

    1 Bewertung

    VIP
    4.0

    1 Bewertung

    Besucht am 10. November 2024

    1. Gesamt 4
    2. Essen 5
    3. Service 2
    4. Ambiente 5
    Food was amazing, our server did not speak great English which caused some wrong orders to come through. He was really nice, but communication was difficult.

    War diese Bewertung hilfreich?

  6. George

    Greater Boston

    9 Bewertungen

    VIP
    5.0

    9 Bewertungen

    Besucht am 17. April 2022

    1. Gesamt 5
    2. Essen 5
    3. Service 5
    4. Ambiente 5
    Only thing better than the food was the service!

    War diese Bewertung hilfreich?

  7. OpenTable-Gast

    Greater Boston

    3 Bewertungen

    VIP
    1.0

    3 Bewertungen

    Besucht am 15. April 2022

    1. Gesamt 1
    2. Essen 1
    3. Service 4
    4. Ambiente 3
    The food was absolutely disgusting. I must’ve changed the chef since prior to Covid. The food used to be really good here and consistent. This was one of my favorite places and I can’t believe how horrible everything was. The onion soup was sour. The sole was had no flavor. The veal schnitzel was disgusting. Was essentially a large thin piece of breadcrumbs without any veal. The waitress was very nice about it and took it off the bill and they apologized. However, I will not be going there again until I hear about whether or not they got a new chef. Clearly whoever is doing the cooking doesn’t know the first thing about French cuisine. I rarely write reviews, but I thought that it was important to let the restaurant know that changes need to be made.

    2 Personen fanden das hilfreich

  8. maggie

    Washington, D.C

    6 Bewertungen

    5.0

    6 Bewertungen

    Besucht am 15. April 2022

    1. Gesamt 5
    2. Essen 5
    3. Service 5
    4. Ambiente 5
    Great night out. The food was great. The noise level was quiet and lovely service

    War diese Bewertung hilfreich?

  9. Northerly72

    Greater Boston

    11 Bewertungen

    5.0

    11 Bewertungen

    Besucht am 11. April 2022

    1. Gesamt 5
    2. Essen 4
    3. Service 5
    4. Ambiente 5
    Aquitaine is my favorite restaurant, always a pleasure to be at and seldom disappointing in any regard. On my most recent visit they were out of the non pareil French Onion Soup, which is generally worth a long journey to enjoy, and this explains my mere 4 star rating for the food. What I ate was delicious, as always. And the service NEVER FAILS TO EXCEED ALL EXPECTATIONS, ever! Last night took that to a new level.

    1 Person fand das hilfreich

  10. DavidC

    Greater Boston

    1 Bewertung

    5.0

    1 Bewertung

    Besucht am 10. April 2022

    1. Gesamt 5
    2. Essen 4
    3. Service 3
    4. Ambiente 3
    The brunch we attended this past Sunday morning was very good the food was delicious and the atmosphere was bey nice! We will certainly try this again sometime soon!

    War diese Bewertung hilfreich?

FAQ

Aquitaine - Chestnut Hill bietet Lieferungen in Zusammenarbeit mit Uber Eats an. Aquitaine - Chestnut Hill bietet auch Takeaway an, das Sie telefonisch beim Restaurant bestellen können: (617) 734-8400.

Aquitaine - Chestnut Hill wurde mit 4,4 Sternen von 2522 OpenTable-Gästen bewertet.

Ja, Sie können in diesem Restaurant reservieren, indem Sie auf OpenTable Datum, Uhrzeit und Personenzahl wählen.

Tisch reservieren

2 Personen
19:00
Heute 38 Mal reserviert

Bestellung als Lieferung oder Takeaway

Aquitaine - Chestnut Hill auf Google Maps

11 Boylston Street, Chestnut Hill, MA 02467

Zusätzliche Informationen

  • Querstraße
    at Route 9
  • Gebiet
    Chestnut Hill
  • Öffnungszeiten
    Brunch So 10:00 Uhr–15:00 Uhr Abendessen Täglich 17:00 Uhr–21:00 Uhr
  • Preisklasse
    Bis zu 30 USD
  • Küchen
    Französisch, Bistro, Europäisch
  • Restaurantart
    Zwanglos elegantes Restaurant
  • Dress code
    Legere Geschäftskleidung
  • Parking details
    Pull in to the lot in front or back, self park and walk right in!
  • Public transit
    Green Line-Riverside-Chestnut Hill
  • Zahlungsmethoden
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Küchenchef
    Seth Woods
  • Weitere Details
    Bar/Lounge, Bier, Cocktails, Geschlechtsneutrale Toilette, Glutenfreie Optionen, Komplette Bar, Lieferung nach Hause, Nebenräume, Nichtraucher, Rollstuhl-Zugang, Terrasse/Im Freien, Terrasse/Im Freien, Wein, Wochenendbrunch, zum Mitnehmen
  • Telefonnummer
    (617) 734-8400
  • Räume für private Veranstaltungen
    Our award-winning chef and knowledgeable staff will create your perfect event. Signature menu items as well as seasonal favorites will be complimented by uncompromising attention to detail.
  • Datenschutzerklärung
  • Nutzungsbedingungen
  • Impressum
  • Cookies und interessenbasierte Werbung
  • Cookie‑Einstellungen
Urheberrecht © 2024 OpenTable GmbH Warschauer Platz 12, 10245 Berlin ​–​ Alle Rechte vorbehalten.
OpenTable ist Teil von Booking Holdings, dem weltweiten Marktführer für Online‑Reisen und zugehörige Dienstleistungen.
Booking-Logo
Priceline-Logo
KAYAK-Logo
Agoda-Logo
OpenTable-Logo